Hjælp

Klokkerholm Antenneforening


Oplever du problemer med dit TV-signal eller internetforbindelse, så prøv følgende:


- prøv at slukke og genstarte Router eller TV-boks

- tjek om der er signal i andre rum

- tjek kabler og stik

- tjek om naboen eller andre på gaden har forbindelse


Dette er for at afdække om problemet er lokalt hos dig, i byen eller noget der ligger uden for antenneforeningens net.


Der kan være periodiske udfald i signalet en gang i mellem, Det kan vi desværre ikke undgå.

Viser problemet sig forsat, så kan man kontakte YouSee for support eller Lars Valentin.


Yousees Produkter:


Som forening har vi gennem vores kontrakt med YouSee gviet vores medlemmer mulighed for at tilkøbe flere produkter via YouSee. Hvis I har spørgsmål til nogle af YouSees produkter, Internet, Bland Selv, YouSee More og andet, så kan man kontakte YouSee enten via telefon eller besøge de lokale YouSeebutikker. Her kan man også bestille og afmelde deres produkter.


Hvis man ønsker at skifte mellem de forskellige TV-pakker, eller melde sig ud eller ind i foreningen skal du kontakte i stedet kontakte Lars Sørensen, meget gerne via mail.

Consectetuer,  variusi ipsum nullam repellendus